Ini dia Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati dijamin seksi, setelah intip wanita sexy disetubuhi kontol besar

Written by  on February 20, 2013 

✪ Judul: Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati dijamin Seksi
✪ Anda bisa mengunduh gambar telanjang Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati yang hot, atau intip film sex Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati telanjang seksi di PINGGLER.COM

Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati
Cerita Dewasa - Hari itu cikgu hayati meneruskan pelajaran semisal biasa walaupun pantatnya masih di penuhi dengan air mani kuty dan ramu yang telah melanyaknya di dalam kereta sepanjang perjalanan ke sekolah. Cikgu Hayati tak sempat ke tanda memandangkan dia tiba lambat di sekolah akibat di lanyak. Sebenarnya cikgu hayati masih lagi dalam pengaruh pil itu.. Pantat nya terkemut2 menahan gelodah nafsu yang masih terbendung.

Dalam pada itu cikgu zam masih lagi tak percaya dengan apa yang baru sahaja di lihatnya dalam perjalanan ke sekolah tadi. Pandangannya pada cikgu hayati telah berubah dan dia juga ingin menonton tubuh mungil cikgu hayati yang telah lama di idamkan. Dia terus memikirkan cara bagaimana hendak meratah tubuh cikgu hayati itu.. tiba2 cikgu zam melakarkan senyuman penuh makna di bibirnya. Cikgu zam sudah berumur 45 tahun seorang yang gemuk dan merupakan cikgu kaunseling di sekolah tempat cikgu hayati mengajar dan biliknya terletak di hujung blok dan tempat itu memang jarang dilalui orang kecuali apabila ada pelajar yang ingin mendapatkan bantuannya..”hari ini aku akan dapat merasa tubuh kau yati” getus hati cikgu zam. Dia telah mendapat cara bagaimana dia akan dapat meratah tubuh cikgu hayati yang sudah lama di idamkan itu.

“Azman ke sini sebentar” cikgu zam memanggil seorang anak muridnya yang melalui di hadapan blok di tempat biliknya berada.”ada apa cikgu?”Tanya Azman.”Hmm sampaikan pesanan pada cikgu hayati, minta dia datang berjumpa dengan saya pada jam dua di bilik saya.katakan pada dia ada hal penting yang perlu dibincangkan.” Pesan cikgu zam. Azman terus mencari cikgu hayati dan menyampaikan pesanan cikgu zam itu tadi. “apa pula yang orang tua tu nak ni?”getus hati cikgu hayati. Dia yang baru pulih dari penangan pil peransang itu masih lagi terkejut dengan kejadian yang menimpa dirinya tadi. Tepat jam dua cikgu hayati berjalan seorang diri ke bilik cikgu zam sementara pelajar-pelajar sedang sibuk meninggalkan sekolah kerana telah tamat waktu belajar. Sudah dijamin tak ada orang lagi di sekolah memandangkan semua pelajar sudah pulang ke rumah masing². Cikgu hayati mengetuk pintu bilik cikgu zam dan terdengar suara dari dalam menyuruhnya masuk.

Setelah cikgu hayati masuk ke dalam bilik cikgu zam dia tak menonton cikgu zam di mana-mana dan tiba² pintu ditutup dan dikunci dari dalam. Cikgu hayati berpusing dan menonton cikgu zam mengunci pintu tersebut dan menyimpan kunci di dalam seluarnya. “Eh apa ni cikgu? Kenapa kunci pintu tu?” Tanya cikgu hayati dengan ketakutan. “haha awak jangan risau saya ada perkara penting nak di bincangkan dengan awak.” Kata cikgu zam. Belum sempat cikgu hayati bersuara, cikgu zam terus memeluknya dan meraba seluruh tubuhnya. Cikgu hayati menolak cikgu zam dengan kuat hingga menyebabkan cikgu zam tersandar ke dinding. “Apa yang cikgu buat ni?saya akan adukan ke pihak sekolah dan pihak polis!” marah cikgu hayati pada cikgu zam.

Cikgu zam hanya tersenyum..”cakaplah saya tak kisah,saya akan beritahu suami sampeyan tentang perkara pagi tadi.” Ugut cikgu zam. Cikgu hayati terkejut dan tertanya² bagaimana cikgu zam tahu tentang perkara itu. “bagaimana cikgu tahu tentang hal pagi tadi?” Tanya cikgu hayati..”saya tenampak ketika dalam perjalanan ke sekolah tadi.Jadi kalau awak tak mahu perkara ini sampai ke pengetahuan suami awak,awak mesti ikut cakap saya hahahahaha!!” Ujar cikgu zam. Meleleh air mata ckgu hayati mendengar kata² cikgu zam itu. Dia terduduk di kerusi di hadapan cikgu zam dan nyata dia tak dapat berbuat apa² dan hanya menyerahkan pada keadaan.

Cikgu zam maju menuju ke arah cikgu hayati dan memegang buah dada cikgu hayati dari luar. “wah besarnya buah dada awak..keras batang saya di buatnya berapa saiz buah dada awak ni yer?” Tanya cikgu zam. Kemerah-merahan wajah cikgu hayati apabila di ajukan pertanyaan semisal itu dan hanya mendiamkan diri. Lalu cikgu zam menengkingnya. “kalau kau xnak aku bagitahu suami kau baik kau ikut saja kata aku!” terkejut cikgu hayati apabila ditenking sbegitu dan dengan suara yang lemah dan tersedu² dia menjawab 36C. “hahaha…besarnya!”cikgu zam memuji dan dengan rakus menanggalkan butang kebaya cikgu hayati dan terserlah lah dua gunung idaman bersalut bra hitam menjadi tatapan mata cikgu zam. Cikgu zam meramas² dengan kasar dan kuat sehingga cikgu hayati mengeluh diperlakukan begitu.

Cikgu zam kemudia menyingkap bra hitam cikgu hayati dan tersembullah dua gunung pejal itu. Putting berwarna pink itu begitu menarik perhatian cikgu zam “wah beruntungnya suami sampeyan ya dapat putting pink mcm sampeyan ni. Tapi hari ini aku pulak lah yang merasanya hahaha!!”ketawa cikgu zam. Tetek putih dan besar lagi pejal itu di ramas dan dijilat cikgu zam semisal bayi yang menyusu ibunya. Basah dibuatnya tetek cikgu hayati. Sementara itu cikgu hayati mula merasakan sensasi akibat dihisap sebegitu. Jemari kasar cikgu zam yang tua itu menaikkan lagi nafsu nya dan semakin lama putingnya makin mengeras.pantatnya mula mengeluarkan air dengan banyak.

Tangan cikgu zam mula menjalar turun ke bawah dengan perlahan-lahan…cikgu hayati cuba menahannya tapi apalah yang ada pada kekuatan seorang perempuan berbanding lelaki yang lebih besar dan tua dari nya maka dia hanya membiarkan saja cikgu zam membuat apa saja pada dirinya. “wah dah basah rupanya haha.” Cikgu zam ketawa gembira. “hari ni aku akan ratah kau secukupnya.” Kata hati kecil cikgu zam. Dia begitu gembira kerana dapat ikan baru yang muda. Jari kasar cikgu zam meramas² pantat cikgu hayati yang tak berbulu dan dicukur rapi itu. Cikgu hayati mula mengeluarkan bunyi teransang. “Aaahh..aahhh…tolonglah cikgu, jangan buat saya mcm ni,saya dah bersuami.” Rayu cikgu hayati. Namun rayuannya hanya sia² malah cikgu zam memasukkan dua jarinya ke dalam pantat cikgu hayati. “aaaaahhhhhh….” Terangkat punggung cikgu hayati bila dua jari kasar besar itu masuk ke dalam pantat nya.

Cikgu zam mengangkat cikgu hayati dan meletakkannya di atas mejanya dan mengangkangkan kaki cikgu hayati. Merah muka cikgu hayati diperlakukan begitu.wajahnya yang putih menampakkan lagi kemerahan di raut wajahnya. Cikgu zam menanggalkan seluar dalam hitam cikgu hayati “waahh bahenolnya pantat sampeyan yati..beruntungnya aku hari ni!” cikgu zam trus menyembamkan mukanya ke pantat cikgu hayati yang masih berkebaya dan bertudung itu. Cikgu zam menjilat dan menghisap pantat dan menggigit bibir pantat cikgu hayati. Terjerit kecil cikgu hayati dan mendesah dengan suara yang mengghairahkan. Ternyata kini dia sudah karam oleh nafsu dan mula menekan kepala cikgu zam kearah pantatnya. Melihatkan keadaan itu cikgu zam seolah2 mendapat lampu hijau dan meneruskan aktiviti nya dengan rakus. “aaaahh … aahhhh…a aaahh..” hanya itu yang keluar dari mulut cikgu hayati.

Tiba² cikgu zam berdiri dan membuka zip seluarnya. “kemari,keluarkan hadiah untuk kau hari ini.” Arah cikgu zam pada cikgu hayati. Seperti lembu yang diikat pada hidungnya cikgu hayati menurut kata cikgu zam dan mengeluarkan batang cikgu zam. Hampir tergelak cikgu hayati bila menontonkan batang cikgu zam yang kecil comel, tapi sudah menegang dengan kerasnya. Tanpa sempat cikgu hayati bersuara, cikgu zam terus menekan kepala cikgu hayati ke batangnya dan menuruh cikgu hayati menghisap batangnya.

Cikgu hayati hanya menurut kata cikgu zam. Dengan bertudung cikgu hayati menjilat dan menghisap seluruh batang cikgu zam. Oleh kerana batang cikgu zam agak kecil dia dapat memasukkan seluruh batang cikgu zam ke dalam mulutnya. Cikgu zam semakin ghairah menonton tindakan cikgu hayati yang masih bertudung wardina itu menghisap batangnya, bibir mungil merah merekah cikgu hayati benar² menaikkan nafsunya. Tangan cikgu zam tak henti² meramas dua gunung pejal yang kenyal milik cikgu hayati. Dia begitu bangga kerana impiannya tercapai, telah lama air mani itu bertakung di dalam kantungnya dan hari ini dia akan melampiaskan nya dengan sepuas-puasnya. Sambil memegang kepala cikgu hayati, cikgu zam mengasakkan batangnya ke dalam mulut cikgu hayati. Hampir termuntah cikgu hayati bila batang cikgu zam mengenai anak tekaknya. Cikgu zam termuat sedap dengan batangnya di dalam bibir mungil cikgu hayati.

Dalam pada itu ada sepasang mata yang sedang memerhatikan perbuatan terkutuk mereka. Rupa²nya ia adalah Pak Abu iaitu pekebun sekolah tempat cikgu hayati bekerja. Dia berumur 65 tahun dan sudah bercucu seramai 15 orang. Dia terdengar bunyi bising ketika melalui kawasan blok itu dan cuba menyiasat apa yang sedang berlaku dan seterusnya menonton pemandangan yang mengghairahkan itu. Dia amat terperanjat dengan apa yang dicermatinya tapi kemudian hanya tersenyum dan menonton sahaja kedua-dua orang itu bersetubuh. Batangnya sendiri yang telah lama tersimpan mula mengeras dan merembeskan cecair putih jernih dari kepala takuknya. Dengan mengurut² batangnya yang sudah keras itu dia terus menonton dengan penuh minat.

Sementara itu, setelah puas cikgu zam berhenti dan mendirikan cikgu hayati lalu mencium bibir cikgu hayati dan menghisap lidah cikgu hayati sepuas-puasnya. Cikgu hayati yang karam dalam permainan itu hanya membalasnya dengan ghairah kerana aksi pagi tadi turut menaikkan syahwatnya. Dengan sebelah tangan lagi cikgu zam mengorek² pantat cikgu hayati dengan kasar dan menjoloknya dalam². Tiba² cikgu hayati mengeluh dan memeluk cikgu zam dengan rapat. Rupa²nya cikgu hayati telah klimaks untuk kali pertama. Setelah reda, cikgu zam berkata ” sekarang giliran aku pula haha”.

Cikgu meletakkan cikgu hayati ke atas meja dan mengangkangkan kaki cikgu hayati dan memasukkan batangnya ke dalam pantat cikgu hayati. Maka bermula lah aksi sorong tarik. Tidak susah untuk memasukkan batangnya kedalam pantat cikgu hayati kerana cikgu hayati baru saja di lanyak oleh kuty dan ramu yang berbatang lebih besar darinya. Dengan laju cikgu zam menyorong tarik batangnya keluar masuk dari pantat cikgu hayati yang penuh dengan air mazinya dan air mani ramu dan kuty tadi. “aaahh….ahhhhh,,,aaaahhh!!” cikgu hayati mengerang mengikut rentak sorong tarik cikgu zam dan tiba2 cikgu hayati mengepit dengan erat pinggang cikgu zam menggunakan kedua belah kakinya tanda . Kemudian cikgu zam menunggingkan cikgu hayati dan memasukkan batangnya dari arah belakang.

Cikgu hayati makin khayal nyatalah dia juga menonton permainan ini walaupun pada awlnya dia tak rela. “hebat jugak orang tua ni” getus hati kecil cikgu hayati.. tiba² cikgu zam mengeluarkan batangnya dan memasukkan batangnya ke dalam lubang dubur cikgu hayati. Terjerit cikgu hayati apabila cikgu zam memasukkan batangnya ke dalam lubang duburnya. “aaahh ketatnya lubang dubur sampeyan yati” kata cikgu zam. Cikgu zam dengan ganaznya menala dubur cikgu zam semakin lama semakin laju dan tiba² cikgu zam memusingkan tubuh cikgu hayati dan memancutkan air maninya dengan banyak ke muka cikgu hayati.

Terjelepuk cikgu hayati ke lantai akibat keletihan yang amat. Sudah lah pagi tadi dia dilanyak dek ramu dan kuty petang pula dia di lanyak oleh cikgu zam. Kakinya dah terasa lemah longlai dan dia merasakan amat penat. Cikgu hayati mengelap mukanya dengan tisu yang ada di atas meja cikgu zam dan 5 minit selepas itu barulah dia sedar tentang apa yang telah terjadi. Air matanya meleleh lagi kerana dia telah di perkosa oleh cikgu zam dan buat kali ketiga hari ini oleh lelaki yang bukan suaminya. Pak Abu yang sedari tadi menonton perlakuan itu cepat² meninggalkan tempat itu dengan hati yang gembira.

Entah apa yang ada dalam kepala orang tua itu pon xtahu lah. Cikgu hayati membersihkan mukanya dan bersiap² untuk balik ke rumahnya kerana dia sudah tak tahan dengan apa yang telah berlaku. Dengan perasaan marah dia berkata kepada cikgu zam “sampai hati cikgu buat saya begini…tapi tolonglah jangan beritahu pada suami saya tentang apa yang telah berlaku. Cikgu zam hanya tersenyum memandang cikgu hayati. “Baiklah tapi cikgu yati kena ikut segala kata saya. Bila saya mahukan awak, awak kena turuti kata saya faham!?” balas cikgu zam.

Cikgu hayati terperanjat mendengar apa yang dikatakan oleh cikgu zam dan hanya mengangguk perlahan kerana dia tak mempunyai pilihan lain setelah dari menurut segala kata cikgu zam demi menyelamatkan rumah tangganya. “tua kutuk! Jahanam kau!” jerit hati kecil cikgu hayati dan kemudian cikgu hayati bergegas keluar dari bilik cikgu zam dengan tergesa² dan berharap tak ada orang yang termuat kejadian itu. Kini pantatnya bertambah lecak dengan air maninya dan tiga orang lelaki yang berlainan yang dapat merasa kesakitan tubuhnya. Air matanya hanya mengalir laju mengenangkan nasib malangnya namun dia tahu yang dia tak dapat berbuat apa².

✪ Marilah intip Judul Seksi dijamin Sering ML Kumpulan gambar seksi Anda bisa film body semok sex Terbaik atau kontol. meki kerudung FOTO Bugil Gadis Ibu Memek Sempit Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati Payudara Mama artis Cantik pamer tocil. itil Sexy Onani berahi telanjang Gadis Enak Kak Pembantu Dengan susu besar. Hotel Wanita sedap punya sakit Bersetubuh susu lumayan bagus ngemut penggemar. Ngocok gadis mantap merangsang semok tegang sekaligus Vagina ML Ngangkang Pragawati Latihan Konak Alim begitu jembut seks Lembut Yang setelah besar ada pula Mama Seksi atau Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati lumayan bagus.

☞ Maklumat ditujukan kepada pengunjung wanita bispak berahi dengan laki-laki kontol besar, video sex Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati hanyalah untuk hiburan belaka, administrator tak tebersit minat mempermalukan. administrator menghaturkan maaf bilamana film atau gambar sampeyan yang bersangkutan termuat.

☞ selamat menonton gambar telanjang atau gambar sex Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati di PINGGLER.COM, blog kentot kesukaan sampeyan. jangan lupa untuk menonton judul lainnya yang sedap dicermati semisal gambar kerudung telanjang puting besar, film gadis belia bahenol ngemut kontol, gambar meki bispak telanjang setelah mengunduh film sex gadis imut berahi seksi terbaru bisa pula postingan wanita sexy disetubuhi kesakitan dan foto telanjang Cerita Dewasa | Seks Birahi Cikgu Hayati di blog PINGGLER.COM yang sedap dijamin seksi.

video bokep, cerita dewasa, atau foto bugil:

xnxx com kisah seks ustazah sekolah kampong, nafsu sek gede ustazah semok, main dgn cikgu perempuan cantik, kisah seks buah dada sekolah, kisah seks baru ustazah, kisah cikgu buat maksiat, kena intip, Isap kontol gadis mulus hot seksi, google xnxx cerita seks kisah adik tiri, Gambar gadis cilik desa sedang ghairah disungai, nasib cikgu hayati, Poto2 bugil cewe psk btang mangga besar, xnxx com kisah seks berahi adik ipar, www cerita birahi terkejut intip kontol besar, www cerita batang keras blogsport, wanita kena intip bogil foto, ustazah jilbab berahi, tenampak orang cukur bulu kemaluan, skandal pelajar dan mahasiswa se kota sorong yang sering ngentot, sex dengan cikgu wanita, sex dengan cikgu perempuan, gambar cikgu telanjang, curi seluar dalam amoi blogspot, cerita seks kontol, cerita seks cikgu wanita, cerita seks cikgu perempuan, cerita nikmatnya kontol, cerita masturbasi melihatkan nafsunya brondong, cerita hot cikgu, Blogs sex Cikgu hot nak cuba batang pelajar, bloger video sek cikgu, blog video seks cikgu, cerita sex cikgu, Cerita sex di intip, Cikgu sexy, cikgu seksi, Cikgu seks pelajar, cikgu seks, cikgu perempuan sexy, cikgu hayati, cikgu besar seksi, ceritabatangkeras, cerita sex ustazah, blog cikgu sekolah seksi

Category : Terbaru 2013